Event charytatywny w Poznaniu – joga, kobiecość i wsparcie dla Fundacji Rak’n’Roll

   

Sobota, 25 Października

Jak co roku, październik nabiera szczególnego znaczenia – to miesiąc świadomości raka piersi. Na całym świecie symbolizuje siłę kobiet, solidarność i potrzebę regularnej profilaktyki. 

Już w sobotę, 25 października, przestrzeń Młyńska 12 w Poznaniu stanie się miejscem spotkań, rozmów i celebracji kobiecej energii. Organizowane przez markę Kinderkraft wydarzenie, to ważny w kontekście Pink October event.   

Link do wydarzenia 

Program ponad trzygodzinnego spotkania łączy ruch, wiedzę i inspirację: 

Joga – prowadzona przez doświadczoną instruktorkę - Katarzynę Kończak @kasiavinyasa_yoga oraz medytacje z @natalia_uliasz 

Warsztaty z profilaktyki raka piersi – prowadzone przez ekspertkę z Fundacji Rak’n’Roll 

Panel dyskusyjny o kobiecości, macierzyństwie i self-care – rozmowy z ekspertkami i mamami, w tym z @fizjobroszka  dzielącymi się doświadczeniem i wskazówkami. 

Napoje i przekąski 


Pakiet powitalny z matą i torbą do jogi, szklanym bidonem, apaszką z limitowanej kolekcji Kinderkraft x BIZUU, oraz upominki i zniżki od partnerów.


Gościem specjalnym wydarzenia będzie Karolina Gilon - fotomodelka, prezenterka telewizyjna, influencerka, a prywatnie mama niespełna rocznego Franka, która z dumą pokazuje, że bycie mamą, nie wyklucza bycia aktywną kobietą. 

Całkowity dochód ze sprzedaży biletów na event zostanie przekazany Fundacji Rak’n’Roll. Jednocześnie uczestniczki będą mogły dowiedzieć się więcej o znaczeniu profilaktyki, badań i zdrowego stylu życia. 

Regularne badania, samobadanie piersi i świadomość zmian w ciele to proste działania, które mogą wiele zmienić, a w wielu przypadkach nawet uratować życie. 

Rak piersi jest najczęściej diagnozowanym nowotworem złośliwym u kobiet – w Polsce co roku dotyka około 20 tysięcy pacjentek - jak podaje Narodowy Fundusz Zdrowia. Choć na początku choroba często nie daje objawów, wczesne wykrycie znacząco zwiększa szanse na całkowite wyleczenie. 

– Wierzymy, że prawdziwa siła marek polega nie tylko na tym, co tworzą, ale także na tym, jak potrafią inspirować i zmieniać świat wokół siebie. Profilaktyka, troska i świadomość to tematy, o których warto mówić głośno – podkreśla Weronika Pawlińska, Dyrektor Marketingu Kinderkraft. 

  
W dniu wydarzenia, marka Kinderkraft będzie relacjonować w social mediach, dzięki której obserwujący będą mogli rzucić okiem na najciekawsze momenty i poczuć atmosferę wydarzenia. 

Przez cały październik na stronie kinderkraft.pl prowadzona jest również specjalna kampania #TheArtOfCaring, w której różowe produkty stały się symbolem wsparcia – 10% wartości z ich sprzedaży zostanie przekazane Fundacji Rak’n’Roll. Celem jest połączenie realnej pomocy z edukacją i szerzeniem świadomości na temat profilaktyki raka piersi.