Lech w Bazylei bez STS. Wybierz logo z jakim zagra Kolejorz
Lech Poznań podczas rewanżowego spotkania 3. rundy eliminacji Ligi Mistrzów nie będzie mógł zagrać z logo głównego sponsora na koszulkach. Szwajcarskie prawo zabrania bowiem reklamowania firm bukmacherskich. Klub, wraz z STS, przygotował specjalną akcję. To kibice zdecydują, jaki logotyp znajdzie się na przodzie strojów meczowych. Otwarte głosowanie trwa do godziny 23:59 w czwartek (30 lipca) na stronie www.koszulkanabasel.pl.
- STS jest legalnym bukmacherem wspierającym polski sport, a także projekty realizujące szczytne cele. W związku z tym, że w Szwajcarii zabronione jest reklamowanie firm bukmacherskich, jako spółka respektująca prawo, postanowiliśmy w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach wybranej przez kibiców organizacji. Wierzymy, że dzięki tej inicjatywie przyczynimy się do ich dalszego rozwoju i wesprzemy w realizacji celów. Jednocześnie mamy nadzieję, że w Polsce prawo w zakresie zakładów wzajemnych również będzie przestrzegane, obecnie około 90% rynku online należy do firm działających nielegalnie - powiedział Mateusz Juroszek, prezes STS.
STS, sponsor strategiczny klubu, wspólnie z kibicami i Lechem Poznań do akcji zaprosił Drużynę Szpiku, Fundację RAK OFF oraz Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu. Głosowanie jest otwarte dla wszystkich internautów, rozpoczęło się we wtorek o 12:00, a zostanie zakończone w czwartek o 23:59. Swój głos każdy kibic może oddać na stronie www.koszulkanabasel.pl. Piłkarze Lecha zagrają wstrojach ze wskazanym projektem w rewanżowym meczu z FC Basel, w środę 5 sierpnia. Po spotkaniu w Bazylei koszulki zostaną zlicytowane, a dochód zasili konto zwycięskiej organizacji. To nie pierwsza taka inicjatywa firmy STS. W sezonie 2013/14 bukmacher planował zamieścić logotyp akcji "KolorujeMY" na strojach piłkarzy w meczu z Honka Espoo, jednak UEFA nie wyraziła zgody.