Reklama

Zakłady bukmacherskie STS sponsorem strategicznym Lecha Poznań

Prezentacja koszulki z logotypem nowego sponsora | fot. Michał Nadolski
Prezentacja koszulki z logotypem nowego sponsora | fot. Michał Nadolski

Firma bukmacherska Start-Typ Sport została strategicznym sponsorem Lecha Poznań. Jej logotyp do końca sezony 2013/2014 będzie widoczny na koszulkach drużyny.

Umowa będzie obowiązywać podczas wszystkich meczów rozgrywek krajowych oraz międzynarodowych do końca rundy wiosennej przyszłego sezonu. - Mimo trudnej sytuacji legalnie działających firm bukmacherskich w Polsce jesteśmy pewni, że podjęliśmy słuszną decyzję podpisując umowę sponsoringu strategicznego z Lechem Poznań. Wierzymy, że beneficjentami współpracy okażą się wszystkie zainteresowane strony - wyjaśnia prezes Star-Typ Sport Mateusz Juroszek. Firma zatrudnia ponad 1000 pracowników, i posiada ponad 30% udział w rynku zakładów bukmacherskich w Polsce.

Logo firmy nie tylko będzie widoczne na koszulkach piłkarzy i na stadionie, ale także wszystkie punkty Star-Typ Sport na terenie Wielkopolski zostaną wyposażone w elementy wystroju związane z Lechem Poznań, m.in. w koszulki meczowe podpisane przez zawodników pierwszego zespołu. - Pozyskanie tak prężnego sponsora jest sukcesem klubu. Dla nas każda współpraca sponsoringowa nie kończy się w momencie podpisania umowy. Właśnie wtedy rozpoczyna się praca nad budową sukcesu obu stron - mówi prezes Lecha Poznań Karol Klimczak.

W pozyskaniu sponsora dla Lecha pomógł były pracownik Lecha - Michał Lipczyński. Przed laty dyrektor marketingu klubu, obecnie prowadzący prywatną agencję marketingu sportowego 4 Sport and Marketing.

Wartości kontraktu sponsorskiego nie ujawniono, według nieoficjalnych wiadomości jest to kwota pomiędzy 2-3 mln złotych na sezon.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

24℃
13℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
19 km
Stan powietrza
PM2.5
8.18 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro