Internauci bezlitośni dla nowego logo Poznania. Wiadomo, ile kosztowało
Zaprezentowano je w środę.
Kolor zielony zamiast niebieskiego i przewrócona litera P kojarząca się wielu nie z domem (jak sugeruje miasto), a z namiotem i polem kempingowym - nowe logo Poznania z całą pewnością budzi ogromne emocje i niestety wśród większości nie są to emocje pozytywne.
W środę zapytaliśmy naszych Czytelników w sondzie, czy nowa strategia marki Poznań im się podoba. Na pytanie odpowiedziano blisko 2500 razy. 62% stwierdziło, że strategia im się nie podoba, a zaledwie 14%, że im się podoba.
W sieci już można znaleźć dziesiątki memów z nowym logo Poznania, a jeszcze większe emocje wzbudziła informacja o tym, ile kosztowało przygotowanie całej strategii. Jak podał magistrat, cały proces trwał rok i było w niego zaangażowanych kilkadziesiąt osób. - Proces podzielony był na 3 etapy: strategia, warsztaty kreatywne i identyfikacja wizualna. Dwa pierwsze kosztowały po 49 200 zł, a koszt trzeciego 58 794 zł - wyjaśnili urzędnicy. W sumie całość kosztowała więc ponad 150 tysięcy złotych.
Przypomnijmy, że gdy 15 lat temu wprowadzono strategię POZnan* - Miasto know-how, emocje były podobne.
Najpopularniejsze komentarze