Znowu problemy z PEKA: nie działa strona internetowa

fot. peka.poznan.pl
fot. peka.poznan.pl

Już w weekend pojawiły się problemy z działaniem strony internetowej systemu PEKA. W poniedziałek wejście na portal jest niemożliwe - pojawia się komunikat o pracach konserwacyjnych lub przeciążeniu serwera.

W ubiegłym tygodniu pisaliśmy o problemach systemu PEKA - nie działały biletomaty, a karty nie można było też doładować w niektórych punktach sprzedaży. Awarię udało się usunąć, ale w weekend pojawiły się kolejne problemy.

- Całą niedzielę są problemy ze stroną PEKA Poznań - bardzo wolno chodzi albo w ogóle się nie włącza, nie można się zalogować i przedłużyć biletu - przyznaje Jakub. - W niedzielę kilka osób miało problem z terminalem (aktywacja karty PEKA itp.). Może coś poważniejszego się stało - dopytuje. - W weekend nie można było się zalogować, teraz serwis nie działa całkowicie - pisze w poniedziałek rano nasz czytelnik, Piotr.

W poniedziałek rano na stronie internetowej PEKA wyświetla się informacja o "Błędzie 503" - "Serwer nie może zrealizować twojego żądania za względu na konserwację lub zbyt duże obciążenie. Prosimy spróbować później".

Zarząd Transportu Miejskiego ustala jak długo potrwają problemy i z czego wynikają.

  • Aktualizacja
    poniedziałek, 8.02.2016 r., godz. 09.11
    Aktualizacja
    poniedziałek, 8.02.2016 r., godz. 09.11
    Jak informuje ZTM, w wyniku awarii nie można obecnie doładować kart PEKA przez internet, w Punktach Obsługi Klienta oraz około połowie Punktów Sprzedaży Biletów. Można natomiast korzystać z nowych biletomatów oraz części Punktów Sprzedaży Biletów. Nie wiadomo jak długo potrwają utrudnienia - trwa usuwanie awarii.
  • Aktualizacja
    poniedziałek, 8.02.2016 r., godz. 10.35
    Aktualizacja
    poniedziałek, 8.02.2016 r., godz. 10.35
    Awarię usunięto.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

15℃
9℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
25 km
Stan powietrza
PM2.5
6.22 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro