Nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM powstał na terenie MTP
Od poniedziałku, 25 sierpnia pasażerowie będą mogli korzystać z nowego Punktu Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego. Do dyspozycji będą mieli 6 stanowisk. Nowy Punkt będzie czynny do 17 października w atrium Międzynarodowych Targów Poznańskich, przy przystanku tramwajowym "Most Dworcowy".
Zainteresowanie kartami PEKA nie maleje, dlatego znacząco - prawie dwukrotnie - zostanie zwiększona liczba stanowisk w Punktach Obsługi Klienta ZTM Poznań - informuje Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM. Oprócz sześciu stanowisk na MTP, w przyszłym tygodniu zostaną otwarte dwa dodatkowe stanowiska w punktach na Dworcu Sobieskiego i na Dworcu Śródka. Natomiast do sześciu stanowisk stworzonych do obsługi technicznej kart PEKA, mieszczących się w punktach: przy ul. Matejki, na Dębcu, na moście Teatralnym, na Ogrodach, na Sobieskiego i na Ratajach, dojdzie dodatkowe stanowisko w punkcie przy ul. Głogowskiej- dodaje.
W najbliższym czasie liczba stanowisk obsługi klienta wzrośnie z 17 do 32.
We wszystkich Punktach można kupić bilety papierowe i okresowe, doładować tPortmonetkę, złożyć wniosek o wydanie imiennej karty PEKA, odebrać imienną kartę PEKA, wyrobić kartę PEKA na okaziciela, zapisać uprawnienie do ulgi na imiennej karcie PEKA, zapłacić opłatę dodatkową, uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach biletowych, złożyć reklamację w formie pisemnej (za wyjątkiem punktu ZTM mieszczącego się przy ulicy Matejki 59).
Od 25 sierpnia Punktów Obsługi Klienta ZTM będzie 12. Ich lokalizacje znajdują się tutaj.
Serdecznie zapraszam do korzystania z lokalizacji na Targach - mówi Bogusław Bajoński, dyrektor ZTM Poznań. - Punkt będzie czynny w takich samych godzinach jak pozostałych 11 Punktów Obsługi Klienta, czyli od godziny 6:00 do 20:00 - dodaje.
Nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM w atrium Międzynarodowych Targów Poznańskich jest punktem sezonowym i będzie działał do 17 października.