Koronawirus w Poznaniu. MPK wprowadza ograniczenia
Od poniedziałku MPK Poznań ponownie ograniczyło obsługę bezpośrednią. Zmieniły się też zasady funkcjonowania Biura Rzeczy Znalezionych MPK Poznań.
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pasażerów oraz pracowników do odwołania ograniczona zostaje możliwość osobistego załatwiania spraw w biurach MPK Poznań. Przywrócone zostaje bezobsługowe biuro podawcze - pisma można będzie składać do skrzynki podawczej znajdującej się w wejściu do siedziby Spółki przy ul. Głogowskiej 131/133.
Prosimy jednak, aby w miarę możliwości ograniczyć korespondencję w formie papierowej (w celu eliminacji dróg ewentualnego zakażenia). Zachęcamy przede wszystkim do kontaktu telefonicznego lub poprzez pocztę elektroniczną. Taka procedura ma ograniczyć możliwość zakażenia i zapewnić maksymalny możliwy poziom bezpieczeństwa, jest podyktowana również dbałością o zachowanie ciągłości pracy miejskiego przewoźnika - informuje Agnieszka Smogulecka, rzecznik MPK.
O kontakt mailowy bądź telefoniczny prosimy również osoby poszukujące rzeczy pozostawionych w autobusie lub tramwaju. Ich odbiór z Biura Rzeczy Znalezionych będzie możliwy po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty. W takim przypadku prosimy o zasłanianie ust i nosa, zdezynfekowanie rąk lub korzystanie z rękawiczek, przebywanie podczas obsługi w wyznaczonym miejscu - dodaje.
Ponadto przedstawiciele MPK zachęcają też, aby drogą telefoniczną bądź mailową załatwiać także wszelkie inne sprawy, np. związane ze składaniem skarg i wniosków, czy też postępowaniami odszkodowawczymi i windykacyjnymi.