blog background
 
aaareklama_pl: Reklama, poligrafia i marketing - dla każdego.
aaareklama.pl, reklama, drukarnia, opakowania, marketing, po co mi reklama :)
metka_epoznan
Wyceny - jak rozumieć i jak porównywać.
ok
0
not ok
0
liczba odsłon: 27
Każda wycena jest przygotowana na podstawie danych przedstawionych przez Klienta. Kalkulując cenę bierzemy pod uwagę przede wszystkim budżet i czas, na który reklama jest przewidziana. Przykładowo, krótkie kampanie reklamowe w sklepach i galeriach będą przygotowane na materiałach, które są tańsze ale będą służyć maksymalnie kilka miesięcy. Jeśli Klient chce okleić flotę nowych aut, które w zamyśle będą służyć kilka lat, użyjemy materiałów droższych, które nie stracą koloru pod wpływem promieni UV i nie zniszczą lakieru gdy przyjdzie czas ich odklejenia. Podejście do wycen jest bardzo indywidualne. Dużo zależy od współpracy między klientem a naszą firmą. Przy dobrym określeniu potrzeb, wyceny niejednokrotnie można obniżyć nawet o 15-20% w stosunku do pierwotnych założeń budżetowych.

Wasza cena diametralnie różni się od ceny innych firm!

Hmmmm... powiemy szczerze, cudów nie ma=. Z doświadczenia można stwierdzić jednoznacznie, wycena może różnić się pomiędzy firmami do 15-20%. To normalny poziom "+/-" jaki można uzyskać, np. kupując  więcej materiałów. Wyceny różniące się powyżej 20% są wycenami przygotowywanymi na innych materiałach i porównywanie takich ofert nie ma najmniejszego sensu. Na pewno, w pewnym miejscu okaże się, że coś nie jest policzone albo jest zastosowany gorszy jakościowo materiał. Jedno, o co możemy prosić to aby nasi klienci uważali i dokładnie sprawdzali przedstawione oferty i dzwonili z wszelkimi pytaniami.

Poprawne dostosowanie materiałów i półproduktów.

W naszych wycenach ZAWSZE oferujemy produkt, który spełni wymagania jakościowe klienta, dostosowany do briefa (patrz link: Kliencie, składaj poprawne zapytania.) . Nasze produkty służą przez taki okres czasu, na jaki zostały zaplanowane, bez straty jakości. Potrafimy doradzać, znamy właściwości fizyczne i chemiczne materiałów i mamy możliwości importu nawet najrzadszych serii i odmian folii, farb, laminatów i innych stosowanych w branży poligraficznej i reklamowej.
WASZE KOMENTARZE
Autor bloga wyłączył możliwość komentowania tego wpisu
avatar
AAAREKLAMA_PL
aaareklama_pl.epoznan.pl
RSSsend_message
Praktyk reklamy, druku, poligrafii szeroko pojmowanej. Niby wszystko ucieka do sieci ale wizytówki każdy przy sobie nosi. 13 lat doświadczenia w agencjach, korporacjach, drukarniach.

Chciałbym aby poligrafia i ogólnie rozumiane zarządzanie drukiem, printprocurement (branża nowa w naszym kraju) stała się bardziej przyjazna dla zwykłego użytkownika.

Wierzcie mi, zrozumienie branży, technologi to klucz do dobrej jakości, dobrej ceny i rzetelnego wykonawcy...

... druk nie ogranicza się tylko do naduszenia ikonki drukarki jak w domowym komputerze ;)
POLECANE STRONY
ceramiczny.com.pl
aaareklama.pl
ARCHIWUM WPISÓW
Wyceny - jak rozumieć i jak porównywać. (3 wrz 2017)
Kliencie, składaj poprawne zapytania. (29 sie 2017)
Co to jest za blog... (29 sie 2017)